הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברה בחדרה - שרות להדברה וללכידת מכרסמים

rat-trap-min

  נוכחות של מכרסמים בבית עלולה להוות מטרד ולפגוע ברמת החיים, אך בנוסף על כך, היא גם עלולה לטמון בחובה סיכונים בריאותיים – ידוע שמכרסמים עלולים להעביר זיהומים ומחלות שונות. כך שאם יש לכם סיבה לחשוד על קיום של עכבר או מכרסם מסוג אחר בבית, חשוב מאוד לנקוט בצעדים המתאימים ובעת הצורך להזמין חברת הדברה בחדרה או בעיר המגורים שלכם. חברת הדברה בחדרה בעלת ניסיון בתחום וברמה מקצועית גבוהה, תחזיק ברשותה את הידע והכלים המתאימים לבצע את ההדברה של המכרסמים בצורה יעילה ואיכותית ולהשאיר את המטרד הזה הרחק מאחוריכם כנחלת העבר. סוגים שונים של מלכודותכל מי שמעוניין בשירות של הדברה בחדרה, צריך להיות מודע לעובדה שבעת הדברת חולדות ועכברים נהוג לעשות שימוש בסוגים שונים של מלכודות אשר נועדו עבור מטרה זו.

בין סוגי המלכודות – מלכודות דבק: מלכודות דבק הן מלכודות העשויות מקלקר על גביהן מונח דבק. על גבי הדבק מניחים את הפיתיון, ברגע שהעכבר מגיע לקחת את הפיתיון הוא נדבק על המשטח וכך הוא נלכד – החיסרון אשר טמון במלכודות מהסוג הזה הוא העובדה שחייבים להרוג את העכבר.

סוג נוסף של מלכודת הנחשבת כיעילה עבור מכרסמים, הוא מלכודות כלוב – מדובר במלכודות הנחשבות להומניות יותר, את הפיתיון מניחים בתוך הכלוב וכשהעכבר נכנס לכלוב לקחת את הפיתיון הדלת נסגרת וכולאת אותו בתוך המלכודת.

מלכודת קפיץ – מלכודת מהסוג הזה נחשבת לאמצעי המהיר ביותר להדברה של העכברים, יש לדרוך את הקפיץ וברגע שהעכבר נכנס למלכודת היא אמורה להיסגר עליו. אמצעי נוסף להדביר עכברים ומכרסמים מסוגים שונים הוא רעל עכברים – חשוב לציין שהשימוש באמצעי זה לא מומלץ במיוחד, מכיוון שהרעל עלול לגרום נזקים גם לחיות מחמד ובמקרים קיצוניים גם לתינוקות ולילדים, מהסיבה הזאת, למרות היעילות של הרעל, הוא עדיין מהווה את האפשרות האחרונה.

הדברת מכרסמים בחירה מושכלת ונבונה בחברת הדברה בחדרה מקצועית ומנוסה, תגרום לכך, שבעיית המכרסמים תישאר הרחק מאחוריכם וגם לא תצטרך להטריד אתכם יותר בזמן הקרוב. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לא להקל ראש בבחירת חברת הדברה בחדרה ולקחת בחשבון, שרק חברה אשר מתמחה באופן פרטני בהדברת מכרסמים בחדרה, תספק לכם שירות יעיל ואיכותי ותדאג לאפשר לכם שקט נפשי.

למידע נוסף בנוגע הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים וייס הדברה שרות הדברה מקצועי        

ריסוס בנתניה | מרסס מומלץ בנתניה | מחיר לריסוס
הדברת פשפשים

Related Posts