הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברה בחדרה - הדברת פשפשים

פשפש מיטה עוקץ

הדברת פשפשים בחדרה | הדברת פרעושים בחדרה

פשפש מיטה - טפיל לבני אדם
כך נראה פרעוש - טפיל בעיקר על בעלי חיים

 המשותף לפרעוש ולפשפש הוא העובדה כי שניהם חרקים זעירים מאוד ושניהם טפילים. בשני המקרים הם מוצאים בבני האדם ובחיות המחמד שלהם (יונקים כגון כלבים וחתולים) יופי של פונדקאים. הדם שלנו מספק עבורם מקור חלבוני להכנת ביצים. ההבדלים בין פשפש מטה לפרעושים גם מבחינת צורנית, מבנה הפשפש שטוח יותר ואילו של הפרעוש מאורך ומחודד. לפשפש יש כנפיים- גם אם מנוונות, ואילו לפרעוש אין. למעשה, מבחינה צורנית, למעט העובדה ששניהם חרקים קטנים מאוד הנראים לנו כ"נקודות שחורות"- הם שונים לגמרי זה מזה. מדביר בחדרה יודע כי בכל מה שקושר לעבודת ההדברה שלו, ההבדל העיקרי והמשמעותי בין פרעוש לבין פשפש הוא בעובדה שפרעוש חי על הפונדקאי שלו באופן שוטף וקבוע ורואה בו מקור מזון ו"בית חם ואוהב", ואילו הפשפש "מטפס" על הפונדקאי שלו רק כאשר הוא מחפש מזון. הדברת פשפשי המיטה בישראל, כאשר יש צורך בהדברת פשפשים בחדרה, מדובר לרוב על זן מסוג "פשפש המיטה"- הפשפשים אמנם חיים בסדקים בקירות אולם במהלך הלילה הם נמשכים לחום הגוף שלנו ולכן מגיעים לחדר המיטות ולעבר המזרנים. מכאן השם "פשפש המיטה". אורח החיים השונה בין הפרעוש לבין הפשפש מקרין באופן ישיר על פעולת הדברת פשפשים בחדרה. על המדביר להתאים את פעולת ההדברה כמו גם את חומרי ההדברה לטפיל בו מדובר. הדברה בחדרה שנועדה לסלק מביתנו פשפשים, מראש תתמקד בחדר המיטות שלנו ובמזרנים ותשים דגש על אזורים אחרים בהם דיירי הבית נוהגים להיות נוכחים לפרקי זמן ממושכים- למשל בסלון או בחדרי האירוח. לפשפש לא משנה אם אתם שוכבים במיטה או בסלון, ואם אתם ישנים או צופים בטלוויזיה. הוא נמשך לחום הגוף שלו ולכן חשוב להקיף באופן יסודי את האזורים שיותר מועדים לפורענות. מדביר בחדרה שנקרא לביצוע הדברת פרעושים לוקח בחשבון כי סביר להניח כי מלכתחילה, פרעושים אלה הגיעו לקרבתם באמצעות חיות המחמד שלכם. לרוב, הדברה בחדרה – הדברת פשפשים - נדרשת בבתים בהם חיים גם כלבים או חתולים.  

...

הדברה בחדרה - וייס הדברה - ניסיון משנת 1977 באזור השרון

הדברה בחדרה. מחפש שרותי הדברה בחדרה במחירים הגונים. נסיון משנת 1977 בהדברת כל סוגי המזיקים. בקרו באתר ותמצאו המלצות ,חוות דעת ומאמרים מקצועיים

Enter your text here ...

הדברה בכפר סבא - הדברת נמלים
Hiring Pest Control Professionals Is Safe and Conv...

Related Posts