הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

״ יש לנו מלא נדלים בבית בחורף ״ - ככה מתחילה שיחה עם לקוחות

הכירו את רבגף - מרבה רגליים שאינו מסוכן, אבל יכול להטריד

מרבה רגליים בחורף

​לקראת החורף העלים נושרים מהעצים ובגינות רבות אשר מעוצבות בצורה של גינה טרופית ומלאה בצמחיה ומוצלת מאוד, ישנה רטיבות כללית מסביב למבנה אשר מאפשרת לקשת רחבה של חרקים לחיות מתחת לנוף. אזור זה אשר שופע בחומר אורני מאפשר מצע גידול מצויין לחרקים רבים אשר לרוב הם טורפים אחד את השני ולא מהווים סכנה כלל לאדם, כמו הרבגף ממשפחת הרב רגליים ולכן לרוב מתבלבלים וחושבים שהוא אלי נדל ארסי, רבגף הינו חסר עיניים ופעיל באזורים עם חומר אורני אשר נמצא  בלחות גבוה , פעיל בעיקר בטמפ של 15-21 מעלות, בגלל קושי לשמור על לחות עצמית הוא לא יוצא לטמפ גבוהות יותר .

הדברת נדלים - פתרונות אפשריים

הדברת נדלים בבית

נדלים רבים חיים בקרקע עם לחות גבוה וחומר אורני אשר נמצא בשפע, הם נכנסים לתוך הבתים תוך חיפוש של בן/בת זוג או לפעמים בשינוי מצב הקרקע למקומות בעלי תנאים טובים יותר.

מספר פתרונות אפשריים לצימצום הבעיה :  נקיון של הצמחיה מסביב למבנה, אפשרות לאוורור, גיזום עצים אשר יאפשר כניסת אור לחצר. כל אלו יאפשרו להוצאת הלחות הגבוה בקרקע ולא יאפשרו את התנאים האופטימלים להתרבות לחרקים אלו. 

ישנם מקרים שהרבגף מהווה מתרד אמיתי, במיוחד בתקופה של השנים האחרונות אשר מאופיינת בתנאי מזג אוויר קיצונים אשר גורמים גם לחרקים להתבלבל ולהגיע לכמיות לא סבירות מסביב לבתים. עיקר המתרד הוא נקיון ואסתתיקה. כלומר כמות גדולה של נדלים נכנסים לתוך בריכות שחיה, או מרפסות מלאות בכל מקום ולא נעים לדיירים לדרוך עליהם, במקומות רבים הם נכנסים לתוך הבתים ומהווים מתרד קבוע בתוך הבית. ולכן פתרון של בקר מזיקים אשר בא לבדוק את הבית וממליץ על שינויים במבנה והתנהלות נכונה בגינון והשקיה הינה פעולה שמדביר מסוגל לבצע ולהפחית את הכמות.

בכל מקרה, אם יש לכם שאלות, אשמח לענות לכם, תשלחו הודעת וואצאפ עם תמונה ואעדכן אותכם במה אפשר לעשות,  

הדברת נמלת האש - איך זה עובד

Related Posts