הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

ריסוס בנתניה | מרסס מומלץ בנתניה | מחיר לריסוס

ריסוס בנתניה

  מחפשים ריסוס לבית בנתניה ?

מזיקים בבית יכולים להוות כמטרד ולפגוע ברמת החיים של כל הדיירים באותו הבית. הפתרון לבעיה הזאת יכול להגיע בדמותם של שירותי הדברה. אם אתם לדוגמא, גרים בנתניה או בסביבתה תוכלו לאתר חברת ריסוס בנתניה או מדביר מהאזור אשר מעניק שירותי הדברה עצמאיים. כמובן, שבעת בחירת המדביר, יש לשים דגש גם על הרמה המקצועית והניסיון של אותו המדביר וגם לוודא, מה ההתמחויות שלו בתחום – יש לקחת בחשבון שלא כל המדבירים הינם בעלי ידע וכלים להדביר את כל סוגי המזיקים – יש כאלו אשר מתמחים הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים מסוגים שונים, כאלו המתמחים בהדברת מקקים וכאלו המתמחים בהדברה של סוגי מזיקים אחרים כמו נמלים או פשפשים – כמובן שיש גם חברות אשר מעניקות שירותי ריסוס בנתניה עבור כל סוגי המזיקים – בכל מקרה, ההמלצה היא לוודא את הפרטים הללו. ריסוס ירוק בנתניה | ריסוס אורגני בנתניה | ריסוס אקולוגי בנתניה מעבר לסוגים השונים של המזיקים, קיימים מגוון רחב של סוגי הדברות, כאשר הסוגים הבולטים הם: ריסוס כימי, ריסוס ירוקה והדברה אלקטרונית – לכל אחד מסוגי ההדברות יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמא, הדברה כימית, עושה שימוש באמצעי הדברה אשר נחשבים בעלי יעילות גבוהה אבל יחד עם זאת, הם עלולים לטמון בחובם סיכונים שונים גם לחיות המחמד ובמקרים רבים, יהיה צורך לפנות את הבית למספר ימים עד שהחומרים יתנדפו.

הדברה ירוקה נחשבת לידידותית לסביבה וברוב המקרים, יתאפשר לחזור הביתה ישר עם סיום ההדברה – כמובן, שבמקרה הזה, צריך לבדוק באיזה אמצעי נעשה שימוש והאם הוא יעיל. כך יוצא שבעת הדברה בנתניה, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה.   מה זה בעצם ריסוס ירוק? למען האמת אין כל תקן מחייב של מהי הדברה ירוקה, הדברה אקולוגית או הדברה אורגנית וכל אחד יכול להגיד שהוא מבצע הדברה כזאת. אבל בפועל מדובר בעצם בשימוש בחומרים כימיים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה לשימוש נגד מזיקים באזורים רגישים כמו: גני ילדים, מרפאות, בתי מגורים וכו, והרעילות שלהם לבני-אדם או לטבע נמוכה.

לעומת זאת הדברה ירוקה אמיתית היא כזאת שמנסה להשתמש בטבע עצמו כדי להרחיק מזיקים ולהדבירם. זאת אינה שיטה חדשה. הדברה אקולוגית החלה ברגע שבו האדם אימץ את הכלב כדי שיגן על העדר ועל הלול מפני טורפים, ואת החתול הביתי כדי שילחם בעכברים. או שחקלאים עשו שימוש בציפורי טרף כדי להיאבק במכת מכרסמים שהשמידו יבולים. ההדברה האורגנית היעילה ביותר היא המניעה. חברת ריסוס מנתניהאנו וייס הדברה מומחים בריסוסים לכל סוגי המזיקים. פרמטרים כמו סוגי ההדברה וסוגי ההתמחויות של המדבירים יהיו מובן פרמטרים חשובים ובעלי השפעה על בחירת חברת הדברה בנתניה, אבל ישנם פרמטרים נוספים עליהם יש לשים דגש בעת הבחירה.

בין היתר, חשוב לשים דגש על הניסיון של המדבירים, על האמצעים בהם נעשה שימוש לצורך ההדברה וכמובן, גם על העלויות של ההדברה – טווח המחירים של שירותי הדברה מתבסס על פרמטרים שונים כגון: גודל הדירה, סוג המזיקים, מורכבות העבודה ופרמטרים נוספים. שימת דגש על כל הפרמטרים הללו תסייע בסופו של דבר לבצע את הבחירה הטובה ביותר באותה חברת הדברה בנתניה.

כמה עולה הדברה ? כמה עולה ריסוס ?

Pricing


מחירון הדברה

מחיר להדברה נגד ג'וקים ( תיקנים ) או הדברה נגד נמלים

הדברה לדירת בין 1-4 חדרים :300-350 ש"ח
הדברה לדירת 5 חדרים :320-370 ש"ח
כל חדר נוסף תוספת של 20 ש"ח

הדברה לבית קרקע : 350 – 700 ש"ח (תלוי בשטח הבית) , ההדברה כוללת הדברה בבורות הביוב ומסביב למבנה

 

קישור למידע נוסף - הדברת ג'וקים

קישור למידע נוסף - הדברת נמלים
קישור מידע נוסף – הדברת תיקן גרמני

 

מחיר להדברת פרעושים וקרציות

דירת 2-5 חדרים : 400-500 ש"ח

 

הדברה לבית קרקע : תוספת מחיר להדברה בחצר לפי השטח ואופי הסביבה.

 

קישור למידע נוסף  – הדברת פרעושים

קישור למידע נוסף  – הדברת קרציות

 


מחיר להדברת פשפש המיטה

 

חדר אחד : 800-1000 ש"ח

קישור למידע נוסף - הדברת פשפשים

מחיר להדברה עבור ועד הבית - בניין קומות

הדברה כוללת ריסוס נגד תיקנים בחדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב בשטחים המשותפים, חדר אשפה, חדר גז, ארונות חשמל, חדרי אופנים.

ריסוס בניין 3,4,5 קומות :350-450 ש"ח
ריסוס בניין 6,7,8 קומות : 450 – 600 ש"ח

יש לידע את דיירי הביניין על תאריך ושעת ביצוע ההדברה ולאפשר גישה לבורות הביוב ובנוסף להשאיר את לובי הקומות נקי מחפצים אישיים.

 

מחיר להדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים : 350 – 450 ש"ח

מלכודת : 10-25 ש"ח

תחנת האכלה למכרסמים :50 ש"ח

איסוף פגר – 200 ש"ח

קישור מידע נוסף – הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים
 
מחיר הדברת צרעות | הדברת דבורים

הדברת קן צרעות | קן דבורים : 300 – 500 ש"ח


קישור מידע נוסף – הדברת צרעות


מחיר להדברת טרמיטים

קדיחה והזרקת חומר הדברה נגד טרמיטים מתחת למבנה ע"י משאבות לחץ 2500-5500 ש"ח ע"פ גודל הבית.

הדברה על ידי פיתיון :350 ש"ח לנקודה.

קישור למידע נוסף – הדברת טרמיטים

הדברה לעסקים

מחיר הדברה לעסקים נקבע על פי :סוג העסק ( מסעדה, מפעל מזון, משרד וכו') , שטח תפעולי , רמת הנגיעות של המזיקים.

 

טיפול חודשי קבוע :300-450 ש"ח בתוספת מע"מ

 

טיפול חד פעמי : 350-1200 ש"ח בתוספת מע"מ

מחיר הדברה נגד יתושים ומעופפים - הדברה לפני ארועים

 


מחיר ריסוס נגד יתושים נע בין  450-800 ש"ח ע"פ שטח החצר.

קישור מידע נוסף – הדברת יתושים

  לכולנו חשוב המחיר אבל לא פחות חשוב איכות ההדברה והשירות לכן בחרנו לשתף את הגולשים בדרוג שלנו מגוגל עסקים - דרוג בעלי מקצוע

 

הדברה בכפר סבא – הדברה ירוקה | הדברה אורגנית | הדב...
הדברה בחדרה - שרות להדברה וללכידת מכרסמים

Related Posts