הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברת נמלת האש - איך זה עובד

 נמלי אש נחשבות לאחד מסוגי החרקים הקשים ביותר להדברה. מדובר למעשה על מין פולש של נמלים, אשר הגיע ככל הנראה על ידי תרמילאים שביקרו בדרום אמריקה. תרמילאים אלו הביאו את המין הזה לארץ, ומאז הנמלים פלשו ללא מעט אזורים שונים ברוב חלקי הארץ. לעומת נמלים אחרות, נמלי אש מסוגלות לייצר לעצמן מלכות בצורה עצמאית, דבר שמגביר בצורה משמעותית את קצב ההתרבות שלהן. נמלים אלו מאופיינות בעקיצה כואבת וצורבת במיוחד, אשר עלולה אף לגרום להתקף אלרגי עבור אנשים שרגישים לכך. בדרך כלל, ניתן יהיה לראות שיירה של נמלים אדמדמות בצידי המבנים או על הקירות, מומלץ להימנע לגעת בהן, היות והעקיצות שלהן מורגשות במשך שעות. כמו כן, אחד הסימנים לכך שנמלי אש פלשו לגינה או לבית שלכם, הוא היעדר של נמלים רגילות, אשר מגורשות מהטריטוריה שלהן על ידי המין הפולש. במצב כזה, מומלץ להזמין הדברת נמלי אש מקצועית ואיכותית, על מנת לפתור את העניין מהשורש.


אנשים רבים מאמינים כי הם מסוגלים להיפטר מהנמלים בצורה עצמאית, באמצעות פיתיונות ייעודיים הנמכרים בחנויות השונות. פיתיונות אלו מבוססים על חלבונים או סוכרים, אך הם לא תמיד עובדים עם נמלי אש. חשוב להבין כי הנמלים אוספות את סוגי המזון הנחוצים להן, בהתאם למצב בקן. לכן סוג הפיתיון הדרוש להן ישתנה מתקופה אחת לאחרת. אך חברת הדברה מקצועית ואיכותית, תגיע לשטח על מנת לבחון את המצב ולהבין מהו הפיתיון המתאים ביותר לנמלים שלכם. מדביר איכותי המתמחה בתחום, יוכל להציע מספר רב של פתרונות שונים, אשר יוכלו לספק פתרון מקצועי ויסודי לאורך זמן. יש לציין, כי לעומת הדברה של נמלים אחרות, הדברה של נמלי אש נחשבת למורכבת, היות וקשה לאתר את הקן שלהן, אשר מצוי עמוק באדמה. כמו כן, יכולת ההתאוששות של הקן גבוהה יותר, בזכות ההימצאות של מספר מלכות בכל קן.

לסיכום, הדברת נמלי אש חייבת להתבצע אך ורק על ידי חברת הדברה מקצועית כמו וייס הדברות שמכירה היטב את התחום ומצוידת בפתרונות המתאימים ביותר. 

״ יש לנו מלא נדלים בבית בחורף ״ - ככה מתחילה שיחה ...
הדברה ברעננה

Related Posts