הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

מכרסמים, האם הם כאלה חכמים? עצה מלוכד

מדביר ולוכד מכרסמים

ניסתם ללכוד עכבר והוא אכל את הפתיון ולא ניתפס, החלפתם מלכודת והבאתם לו סטייק אנטיקוט והוא לא מתקרב, איך זה יכול להיות הם כאלה חכמים? אז לשאלתכם, פחד אצל חיות מעיד על אינטילגנציה גבוה ולכן כאשר הם מבינים שמנסים לתפוס אותם או להרעיל הם ימנעו מכל דבר חדש שמופיע בשטח ולכן כדאי מאוד לא לעשות טעויו, לא בליכידה ולא בהרעלה. במידה והסתבכתם צלצלו למדביר עכברים או ללכוד.

הדברת מכרסמים מדברת לרוב על הדברת חולדות ועכברים - אלו הם המכרסמים שאוהבים לגור באזור המגורים שלנו ף גם אם אנו מעדיפים אחרת...

סוגים שונים של הדברת מכרסמים

עכברים - אנו מכירים בעיקר את עכבר השדה ועכבר המדבר (ירבון). אלה אוהבים לפלוש לבתים שלנו ולשדות הסמוכים ולגרום לנזק רב תוך שהם תרים אחר מזון. חשוב לציין כי מעבר לעובדה שאיש אינו אוהב להיתקל באישון לילה בעכבר שמתרוצץ בביתו, הסיבה שרובנו לא מוכנים לגור איתם בכפיפה אחת נעוצה בעובדה שהם בהחלט מסוגלים להעביר מחלות כגון סלמונלה, דבר ועוד. מדביר מכרסמים מתמודד גם עם הדברת חולדות . אם ציינו כי איש מאיתנו לא אוהב לגור בכפיפה אחת עם עכברים, קל וחומר כאשר מדובר בחולדות.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי החולדות הן מכרסמים אינטליגנטיים במיוחד! יש להן כושר הישרדות בלתי נלאה ותקשורת ענפה בינן לבים עצמן, באמצעותן הן מיידעות זו את זו הן בנגע למקורות מזון והן בנוגע לאזורי סכנה. החולדות מסוגלות לכרסם את דרכם במעט בכל משטח, לרבות חומרי בידוד, חוטי חשמל, מתכות ועוד. במקרים רבים נתקל המדביר חולדות בחולדת החוף או בחולדה מצויה. מעבר לנזק הרב שהן מסוגלות לגרום בעזרת שיניהן החדות, החולדות ידועות כנשאי מחלות כגון דבר, טיפוס ועוד. היות וקצב ההתרבות שלהן מסחרר- הדברת חולדות ועכברים נדרשת בדחיפות ברגע שמבחינים בחולדה אחת יחידה. היו סמוכים ובטוחים כי בכל מקום בו עיניכם צדה חולה בודדה, מקננות חולדות רבות נוספות.

הדברת קן צרעות | הדברת קן דבורים
מה ההבדל בין פשפש לבין פרעוש?

Related Posts