הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

סובלים מנמלים שעוקצת אותכם? אתם לא לבד, כל קיסריה מלאה בנמלי אש

הדברת נמלים בקסריה

 

הדברת נמלים בקסריה היא חלק בלתי נפרד מהיערכות לקיץ - חלק מהנמלים הן מיוחדות ויכולות להוות מתרד רציני, נמלי האש. אל דאגה יש פתרון אפקטיבי .


בין אם אתם גרים בבית קרקע ובין אם אתם גרים- נמלים בקיץ הם מטרד רציני. עבורן, אין טבעי יותר מאשר לתור אחר מקורות מזון (בעיקר אצלכם על השיש...) ועבורכם זו צרה צרורה, שברגע שהתחילה, קשה להיפטר ממנה. הדברת נמלים חולשת על כל סוגי הנמלים בארץ (קיימים כמאה וחמישים זנים)- קטנות וגדולות כאחד. לרוב, מדביר נמלים מתמודד עם הנמלים הקטנטנות בתוך הבית ועם הגדולות והבשרניות יותר בחצר- אולם אין לקחת זאת ככלל ברזל.

קצת על חי הקהילה של הנמלים
נמלים חיות במושבה, מתנהלות ופועלות בשיתוף פעולה. מושבת נמלים היא בבחינת קהילה סגורה. במושבה זו ישנה חלוקת תפקידים ברורה ומוגדרת מראש, כאשר הפועלות אחראיות על נשאית המזון אל הקן ואילו המלכה שמטילה את הביצים מנצחת על התנהלותו התקינה. חלק מכם נהגו לצפות בהתנהלות זו בין אם תוך כדי טיולים בחיק הטבע ובין אם ע"י הקמת קן מלאכתי- מבנה פלסטיק שקוף המורכב מצינורות ותעלות. לתוכן שופכים מעט חול, ומשם הנמלים ממשיכות בכוחות עצמן תוך שאנו יכולים לצפות בפעולתן הודות לשקיפות המתקן. נמלים מחפשות מזון, ומזון מתוק בפרט. הן קולטות את פירורי העוגה שעל השיש או על הרצפה בחושיהן עוד לפני שאתם הבחנתם בהם, ומי מאיתנו לא יודע מה המחיר שאנחנו משלמים בעבור טיפות ספורות של אבטיח?...

כיצד מתבצעת הדברת נמלים בקיסריה?

ניתן לבצע הדברת נמלים מקומית באמצעות תרסיסים הנמכרים בשוק החופשי ("פליט")- תרסיסים אלה מהווים פתרון מצוין אם אתם מעוניינים ב"עזרה ראשונה|. כלומר, בפתרון זמני בלבד רק כדי שתוכלו לחזור לשגרה סבירה מבחינת "מכת הנמלים" שיש לכם בבית או בחצר. מדביר נמלים מקסריה המעניק פתרון לטווח ארוך מטפל בנמלים מהשורש- כלומר, מהקן שלהם ולא רק בנמלים הסוררות שיוצאות לתור אחר מזון. על מנת לבצע הדברת נמלים מקצועית בקיסריה יש להכיר את אורחות חיי הנמלה, להבין כיצד מתנהל הקן ולדעת "היכן לתקוף" ישנה נמלה קטנה שעוקצת, מומלץ לקרוא עליה בנוסף : נמלת האש הקטנה.

היכן אוהבות הנמלים לקנן?

נמלים אוהבות לקנן בחצר שלכם, בגינה, אולם גם בתוך הבית- ברווחים שבין הארונות מתחת למרצפות או לרווחים שביניהן ויש מקרים שהן אף בוחרות לקנן בשקעי החשמל שלכם! כל טיפת סוכר (מיץ, פרי עסיסי וכדומה) נקלטת אצלם היטב... בנוסף לביצוע הדברת נמלים בקיסריה יסודית בבית ובחצר, מדביר נמלים ממליץ לשמור על כמה כללים שיאריכו את חיי המדף של ההדברה: איטום מרווחים בין המרצפות, איטום סדקים בתוך הבית ובקירות החיצוניים שלו. איתור קן הנמלים בכוחות עצמכם- באם אתם רואים שיירת נמלים, עקבו אחריה. כך תגלי היכן ממוקם הקן . בהתאם למיקום הקן תוכלו לאטום אתו או להזמין הדברת נמלים שיבצע הדברה יסודית תוך שימוש בחומרי ההדברה הנכונים.

מתי מומלץ לבצע הדברת נמלים בקיסריה?

נמלים הם, כאמור, טרדת קיץ ידועה. לכן, רצוי לבצע את ההדברה לקראת הקיץ. עם זאת, גם הדברת נמלים שמתבצעת במהלך הקיץ או בעיצומו היא אפקטיבית בהחלט. מדביר נמלים שמבצע הדברה לקראת הקיץ מאפשר לכם ליהנות מתוצאות ההדברה לפרק זמן ארוך (לרוב חצי שנה) ולצלוח את כל הקיץ בשלום.

כוורת דבורים
הדברה ירוקה | הדברה אורגנית | הדברה אקולוגית

Related Posts