הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברת נמלים | הדברה ברעננה | מדביר מומלץ ברעננה

הדברת נמלים ברעננה
נמלים

 מי מאיתנו לא מתמודד עם נמלים מציקות במהלך חודשי הקיץ? זה לא משנה אם אתם גרים בבית קרקע או בבית דירות. גם אם מדובר במשרד שלכם, סביר להניח שיש לכם מטבחון או פינת קפה, וגרגר סוכר שנשאר על השיש מביא איתו שיירת נמלים שקשה מאוד להיפטר ממנה. קל וחומר כאשר מדובר בבית שלכם, ובפירורים שהושארו על השטיח בסלון, אולי בחדרי הילדים, מיץ שטפטף במסדרון ואתם בבחינת "שבויים" בידי קן הנמלים שמתדפק על דלתכם, מוציאים את התרסיס הביתי שהוא חומר הדברה מסוכן, ליד הילדים ובעלי החיים, עם חלונות סגורים, ללא מסכה כדי להגן על הנשימה, אם הייתם קוראים מה כתוב בתווית, לא הייתם משתמשים בזה. 

מדביר נמלים בחצר ברעננה

איך להדביר נמלים ברעננה בבית?

מומלץ לבצע הדברת נמלים אחת לשנה על בסיס קבוע ושוטף ע"י מדביר עם המלצות וחוות דעת שיש לו רישיון והוא מעביר לכם הנחיות מה מותר ומה אסור, יוצאים מהבית ואח"כ חוזרים לבית נקי מנמלים, החומרים שמאושרים לסביבה הביתית אפקטיבים ובעלי רעילות נמוכה מאוד, התעסקות עם חומרי הדברה צריכה להתבצע ע"י איש מקצוע שהוסמך לכך ובידו חומרים המתאימים להדברה ברעננה . באופן כזה אתם שומרים על קו נקי, על בית או משרד נקי מנמלים ולא צריכים לחכות ל"מכת הנמלים", שממילא היא עניין של זמן.

הדברת נמליםדורשת מיומנות לא רק במובן של שימוש נכון בחומרי הדברה - נכון מבחינת המינון באופן כזה שגם מבצע הדברת נמלים הלכה למעשה וגם אינו מזיק לבריאותם ולבריאות בני המשפחה שלכם ו/או לחיות המחמד שלכם, וגם במובן של ידע מקצועי ובקיאות באורחות החיים של מושא ההדברה. על המדביר ברעננה לדעת כיצד חיות הנמלים על מנת לבצע הדברה איכותית ובעלת כושר עמידות גבוה. אין לכם עניין להזמין הדברת נמלים כל חודשיים. הדברת נמלים מקצועית מבטיחה לכם "שקט תעשייתי" למשך חודשי הקיץ, שהם כמובן "העונה הבוערת" של חרקים אלה.

הדברת נמלים ברעננה בבתי קרקע

בהתאם לקינון הנמלים, בפרט כאשר מדובר בבתים צמודי קרקע יש לבצע את ההדברה ברעננה. לאתר את הקן ולחסל אותו. הדברת נמלים בדירה אינה דורשת איתור הקן אלא אם כן מדובר ב"מכת נמלים" שכל דיירי הבניין סובל ממנה. בארץ יש למעלה ממאה חמישים זנים של נמלים, חלקן גדולות וחלקן קטנות אולם כוחן אינן רצויות אצלנו בבית, בחצר או במשרד. 

רעל עכברים | רעל חולדות | מחיר והרעלות
הדברה בכפר סבא - הדברת נמלים

Related Posts