הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

איך להיפטר מנמלים

איך ניפטרים מנמלים בבית ובחצר

איך נפטרים מנמלים בבית?

מזון מורעל לנמלים במטבח


זיהוי נכון של סוג הנמלה מאפשר התמודדות נכונה עם הבעיה, ישנם סוגי נמלים שחיים בעיקר בחצר - נמלת הקציר זו הנמלה גדולה שיש לה קן מאוד בולט בחצר וישנם נמלים גדולות וקטנות שחיות בתוך הבתים והנפוצה מבינהן היא הקומפונית בנוסף ישנם סוגי נמלים שעוקצות ומשאירות סימן על הגוף, וזו נמלת האש הקטנה, אפשר לזהות אותה בהעדר נמלים שחורות אחרות בחצר או מהלכות בשיירה על צינורות ההשקיה, שיטת ניטור לבדיקת רמת הנגיעות באזור לנמלת האש הקטנה היא הנחת פיתיון ממותק בחצר ובדיקתו לאחר כ-15 דק, נמלת האש היא נמלה קטנה מאוד בצבע אדום ג'ינג'י. הדברת נמלת האש הקטנה

​הפתרון לנמלים יכול להיות פשוט אך מצריך זיהוי הנמלה קודם, ישנם סוגים שונים של פתיונות או ריסוסים אפקטיבים, רוב הפתיונות עולים בין 50 ש״ח ל220 ש״ח, הפתיונות היקרים בדרך כלל אפקטבים לקשת רחבה של סוגי נמלים ונותנים תוצאות טובות יותר, כאשר רואים שיירת נמלים מנחים להם את הפתיון והם לוקחים אותו לקן, פעולה זו פשוטה אך לפעמים הם הנמלים באים מנקודות נוספות וזה דורש מעקב ופעולה מתמשכת, הריסוסים שאפשר לקנות בסופר הם זולים משמעותית והפיתרון הוא מאוד מקומי, כאשר הבעיה היא מקיפה מאוד בכל הבית הייתי ממליץ להזמין מדביר מקצועי ולטפל עם חומרים מורשים ולסיים עם הסעיה אחת ולתמיד בפעם אחת ,

איך להיפטר מנמלים בכל הבית - ע״י מדביר מקצועי בדרך כלל ישנם הנחיות והכנות :

מגבלות:

לשהות מחוץ לבית לפחות שעה עד שהחומר מתייבש, אנו ממליצים להשאיר חלונות פתוחים לאחר ההדברה.

במידה ובבעלותכם בעל חיים, אנחנו ממליצים שהם יהיו מחוץ לבית בין 6-24 שעות (יכולים לשהות בחצר פתוחה), בכל מקרה מומלץ להתיעץ עם הוטרינר האישי שלכם.

במקרה של נגיעות גבוהה של חרקים אנו ממליצים לא לשטוף את פינות הבית במשך 3 ימים לאחר הריסוס.

הכנות לפני ההדברה:

ההדברה מתבצעת בעיקר לאורך הקירות ולכן חשוב להזיז רהיטים מעט מהקיר.

מטבח - לפנות את השיש מכלי אוכל ומזון, יש לפנות את הארון מתחת לכיור בלבד

חדרי אמבטיה ושירותים - לפנות חפצים לחדר אחר או לשים בארון סגור את מברשות השיניים, נייר הטואלט, מגבות והצעצועים

לאחר ההדברה :

ניתן לשטוף את מרכז הבית פרט לפינות, ניקוי השיש ומשטחי האוכל ,בנוגע לילדים מומלץ להמנע מזחילה ולהתהלך יחפים עד לאחר השטיפה.

שהבית יבש לחלוטין ניתן להיכנס אליו.



איך להיפטר מנמלים במטבח?

ישנה דרך טיבעית להיפטר מנמלים במטבח, ללא חומרי הדברה כלל, הייתי מנסה אותם קודם ורק אם זה לא עובד הייתי פונה למדביר מקצועי שיתן פתרון מקיף לבעיה, שיטה ראשונה היא ע״י הרתחת קליפות הדרים עם שמנים ארומתים, להשרות עד שמתקרר ולרסס באזור שבו רואים נמלים במטבח, פתרון נוסף הוא הכנסת חומץ למיכל ריסוס ולרסס באזורים במטבח, אפשרות נוספת להיפטר מנמלים במטבח הוא ע״י פיזור של פלפל שחור באזורים שבו יש שיירו של נמלים.

איך להיפטר מנמלים בגינה?

איך להיפטר מנמלים בגינה - נמלת האש הקטנה

נמלים נחשבות לחרקים ידידותיים. הם אינם טפילים או מוצצי דם ואינם מעבירים מחלות למעט נמלת האש הקטנה. זה לא נורא אם רואים קן נמלים בחצר ואין צורך להזעיק מיד הדברת נמלים.

את נמלת האש הקטנה אפשר לזהות זאת ע"י היעדר נמלים רגילות שחורות מפני שנמלת האש הקטנה נוהגת להשתלט על הטריטוריה של נמלים אחרות ,ניתן לראות על צינורות ההשקיה מעין מסלול המאפשר להן גישה נוחה למקורות מזון נוספים, אפשר לראות אותם גם צמודים למבנה בשיירות גדולות, או כאוסף פירורים אדומים \ ג'ינג'ים בכניסה לבתים.

כיצד מדבירים את נמלת האש הקטנה?

קיימים תכשירים שונים לקהל הרחב להדברת נמלת האש הקטנה חלקם הן פיתיונות על בסיס חלבון וחלקן על בסיס סוכר, המחירים נעים 100 ₪ - 150 ₪ ל 200 גרם תכשיר, זה בערך מספיק לפיזור חד פעמי מסביב לבית, וצריך לבדוק מספר סוגי פיתיון ,רק בדיקה בשטח תתאים את הפיתיון לנמלה, הנמלה מחפשת מזון לפי מה שנחוץ בקן באותו הרגע, לדוגמא להכנת ביצים הן צריכות חלבונים. מדביר מקצועי מנתר את הבעיה ובודק איזה פיתיונות עובדים בחצר, ברשותו קשת רחבה של תכשירים המאפשרים פתרון ארוך תווך בנוסף לכך יש מספר מאפיינים הגורמים להדברה להיות מורכבת יותר, הקן נמצא עמוק באדמה וקשה מאוד לראות אותו, חור הכניסה לקן קטן מאוד ולא רואים תלולית עפר כמו בנמלים רגילות, מושבה יכולה להכיל מספר מלכות דבר המעיד על יכולת התאוששות מהירה של הקן, נמלת האש חיה בשלום עם בני מינה הן יוצרות "מושבות על" – מושבה המורכבות ממספר רב של קינים דבר המאפשר לה התאוששות מהירה.

היו ניסיונות לטפל במפגע זה ברמה אזורית, אך ניסיונות אלו כשלו הרשויות היום מתנערות מאחריות בנושא נמלת האש הקטנה ולכן כל שנותר לכם לעשות לטפל במפגע הזה ברמת הסביבה הקרובה אלייכם, לדבר עם השכנים הסמוכים ולתאם את מועד ההדברה ביחד כדי ליצור אפשרות של רגיעה לזמן ארוך יותר, שיתוף פעולה הוא בנושא הדברת נמלת האש הינו קריטי. 

מחיר הדברת נמלים | כמה עולה הדברת נמלים | כמה עולה ריסוס נגד נמלים


מחיר להדברת נמלים לדירת 2-4 חדרים :300-350 ש"ח
מחיר להדברת נמלים לדירת 5 חדרים :320-370 ש"ח
כל חדר נוסף 20 ש"ח
מחיר הדברת נמלים בבית קרקע : 350-700 ש"ח (המחיר נקבע לפי גודל הבית) ההדברה כוללת הדברה בבורות הביוב ומסביב למבנה
מחיר להדברת נמלת האש : 400-800 ש"ח

הדברת פרעושים - איך נפטרים מפרעושים
לכידת עכברים בבית

Related Posts