הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

פתרונות נגד יתושים

moto1

נגד יתושים לגינה ולחצר

יתוש נמר אסייני עוקץ

​עקיצות יתושים הן חלק מהקיץ ואין כמעט מי שאינו סובל מהצקה זו ברמה כזו או אחרת, יש מקומות שזה פשוט בלתי נסבל. אז מה אפשר לעשות נגד יתושים בגינה ?  ראשית עליינו להבין אם איזה יתוש אנו מתמודדים, כדי לא לסבך ולא להאריך במילים, אז הפתרון היחיד שניתן ליישם בחלקת האלוהים הקטנה שלכם -בחצר הבית הינו פיתרון ליתוש השחור שעוקץ בעיקר ביום מסיבה שיכולת התעופה שלו גרועה ( בערך עד 100 מטר ) , ממליץ להבין עוד בנושא היתוש הנמר האסייני. הדברת יתושים מטרתה לצמצם ולמזער את אוכלוסיית היתושים. הדברת יתושים פועלת בשלושה מישורים: מניעת דגירות של יתושים, בהדברת יתושים, ומניעת התפתחות היתושים במים. 

 פעולות אלו חשובות לריסוס נגד יתושים בחצר

  • ​מערכת הביוב – לתקן, לאטום ולמנוע דליפות
  • גגות ומקלטים - ליבש ולנקז
  • דליים, צמיגים, חביות ומכלים אחרים - לרוקן
  • בריכות נוי - להכניס דגי גמבוזיה

לגבי סוגי היתושים הנוספים הם בעיקר נמצאים במקווי מים גדולים מאוד ויכולת התעופה היא יכולה להגיע עד קילומטר ממקום העקיצה, לכן להם יותר מתאים פעולת של התגוננות והרחקה, יש אנשים ששותלים עציצים נגד יתושים, יש אפשרות להדליק לפידים עם שמן ציטרונלה, שמן נגד יתושים, ספריי נגד יתושים ,קטורת נגד יתושים.

נגד יתושים לתינוקות וילדים

​איך אפשר להתגונן מיתושים על ילדים ותינוקות? חשוב לציין שתכשירים למריחה על הגוף הם ברישיון של משרד הבריאות ותכשירים שמיועדים לריסוס בחלל או על צמחיה בשטח הבית הם באישור של המשרד להגנת הסביבה, בכל אתר של הרשות אפשר לראות את התוקף והרשיון של התכשיר ולמה הוא מיועד. על כל תכשיר יש התוויה ספציפית מה מותר ואסור. 

איך זה עובד תכשיר נגד יתושיםחומר נגד יתושים הדוחה יתושים בתכשיר משתחרר למרחק קצר מהעור וכך מונע מנקבת היתוש לעקוץ. למרוח בפסים דקים ואין צורך לחסות את כל העור החשוף. 

התכשירים פעילים למספר שעות, בדרך כלל מצויין את ההמלצה כל כמה זמן להמרח מחדש, התכשירים המומלצים הם אלו בעלי ריכוז גבוה של החומרים הפעילים  deet , ציטרידיאול.

דחיית יתושים - בתוך הבית באמצעות תכשירי אידוי הכוללים מכשיר חשמלי שמתווסף אליו חומר נוזלי בבקבון או שיש דף לח שמוחדר פנימה , כאשר המכשיר מחובר לחשמל משתחרר באיטיות חומר הדברה בריכוז נמוך אשר פועל כחומר דחיה, חומר ההדברה הוא מקבוצת הפירתרואידים, יש לפתוח חלון ולהניח את המכשיר במרחק מאדם ישן.

ריסוס נגד יתושים לגינה

הדברה נגד יתושים לחצר

 אמצעים כימיים כוללים תכשירים לדחיה ולקטילה של יתושים בוגרים - ריסוס נגד יתושים לגינה , השימוש בחומרי הדברה ליתושים  אך ורק לבעלי מקצוע ובעלי רשיון בתוקף.

בזמן הריסוס יש לסגור את פתחי הבית ולרסס על מקומות המנוחה של היתושים, סביב חלונות ודלתות. בתום הריסוס יש לפתוח את חלונות הבית ולאוורר היטב.

הדברת יתושים יעילה מאוד במידה ויש נגיעות קשה , חומר ההדברה אפקטיבי בין שבועיים לחודש, אך הפעולה יכולה לגרום לשרשת ההטלה של היתושים להתרחק מהאזור כולו לתקופה ארוכה מזו, אין ספק שלאחר הדברה ישנה הקלה משמעותית בכמות היתושים שנמצאים בחצר

הדברה נגד יתושים
איך מדבירים קן צרעות או דבורים

Related Posts