הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

תכשיר נגד פרעושים לכלבים

תכשירים להדברת פרעושים

שמפו נגד פרעושים 

​התכשירים השונים נגד פרעושים לכלבים פועלים בצורות שונות, לרוב התכשירים החיצוניים כגון שמפו נגד פרעושים, אבקה נגד פרעושים​ אין שארתיות והאפשרות להדביר את הפרעושים היא ביכולת ההתמדה שלכם לבדוק כל יום את הפרעושים על הכלב ולחזור על הפעולה, כמובן על פי מה שכתוב בתווית של התכשיר, פעולות הדברה מרובות יכולות לגרום להרעלה.

אמפולות נגד פרעושים

​תכשירי הדברה נוספים טובים ומועילים יותר אשר נותנים מענה למספר ימים ואף חודשים הם האמפולות נגד פרעושים וקרציות, ​יש אנשים שקוראים להם גם טיפות נגד פרעושים, החברות המובילות הם פרונטליין ואדוונטג.

הקולרים והכדורים נותנים תוצאות טובות גם כן, כדאי לבדוק כמה סוגים לפעמים סוג מסויים לא עובד וכדאי להחליף חברה


הכלב מתגרד ואין פרעושים

​כלבים בעלי שיער כהה, קשה מאוד להבחין בפרעושים או קרציות מתחת לשיער, הייתי ממליץ לעשות את הבדיקה הקפדנית הזאת עם פנס ולהזיז את השיער ולראות את אזור הגרוד, אם עדיין לא מזהים פרעושים אז אפשר לשקול לקלח את הכלב עם שמפו נגד פרעושים ולהמתין במשך מספר ימים אם הוא הרגיש הקלה, עקיצות פרעושים יכולה להציק במשך מספר ימים ,ככה בדרך השלילה נוכל להגיע עם מידע טוב יותר לוטרינר איך לפעול להפסקת ההתגרדות. חוץ מזה בשנים האחרונות ניהיה מאוד נפוץ שנמלת האש הקטנה יכולה לגרום לדלקות עיניים ולגרוד אצל כלבים ולכן שווה לבדוק את החצר ולשלול גם המצאות של נמלת האש.

הדברת קן צרעות ודבורים בבית
הדברת פרעושים - איך נפטרים מפרעושים

Related Posts