הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברה נגד יתושים

הדברת יתושים

​הדברת יתושים בחצר

ריסוס ליתושים בחצר

הימצאות יתושים בחצר או בגינה מצריך מציאת מקור מים עומדים, היתוש השחור הינו מקנן מקורות מים קטנים מאוד , ואפילו באדמה בוצית, לכן מציאת מקורות המים לפעמים הן מאוד בעייתיות, מנסיון, ריסוס לגינה נגד יתושים עובד טוב במקרים קשים של נגיעות יתושים בגינה.

ריסוס נגד יתושים בחצר מפסיק את מחזור החיים של היתושים בסביבה הקרובה, הוא פוגע בעיקר בדרגה הבוגרת של היתוש, אך מנסיון הריסוס נגד היתושים בחצר מפריע גם לכל מקומות הנחיתה והטלה של היתושים

הדברת יתוש הנמר האסייתי

יתוש הנמר האסייתי הדברה

הרחקת יתושים

היתוש הנמר האסייתי הינו בעל כושר תעופה גרועה, עף עד 100 מטר מאזור הקינון, ולכן פתרון של הדברה הינו היעיל ביותר לתקופה ארוכה, היום יש פתרונות מצויינים כדי להתגבר על הבעיה ולא תמיד מספיק להשתמש בשיטות של הרחקת יתושים. קראו פרטים נוספים : פתרנות נגד יתושים

יתוש זה עוקץ גם בלילה אך הזיהוי הבולט שלו מאופיין שהוא עוקץ ביום, הוא אוהב לחות ואזורים טרופיים ולכן הוא באזורים מוצלים וכמעט ואינו חוצה שמש, פרטים אלו יכולים לעזור לנו לדעת היכן מקור הנגיעות של היתוש לפי השעות ביממה שאנו נעקצים, גם זמן השהיה במקום אחד נותן אינדיקציה טובה לבעיה. התקשרו להתייעצות. 

חומר הדברה נגד יתושים

חומר הדברה ליתושים הינו חומר יעודי וספציפי נגד יתושים בוגרים, ישנם חומרים רבים אשר מטפלים ביתושים רובם נותנים תוצאות טובות אך עם הזמן אנו יודעים להתאים את החומר הטוב ביותר לסביבה בה הוא מיושם, על פי שיקולי סביבה, בני הבית וחיות מחמד. 

רוב חומרי ההדברה ליתושים הם על בסיס פרטרואידים משולבים במעקבי גידול, ישנם חומרים על בסיס Imidacloprid .


מחיר הדברה נגד יתושים ומעופפים - הדברה לפני ארועים

מחיר ריסוס נגד יתושים נע בין 450-800 ש"ח ע"פ שטח החצר.

מחיר הדברה נגד היתוש הנמר האסייני  - הדברה בחצרות פרטים

מחיר ריסוס נגד יתושים בחצר נע בין 300-800 ש"ח ע"פ שטח החצר.

מה עושים נגד יתושים
פתרונות נגד יתושים

Related Posts