הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברת פרעושים וקרציות | הדברה ברעננה

הדברת פרעושים וקרציות ברעננה

בעלי הכלבים והחתולים מכירים מקרוב את התמודדות עם טפילים כפרעושים וקרציות. מעבר לאי הנעימות לחיית המחמד שלכם, טפילים אלה אינם בוחלים בכם ובבני משפחותיכם כפונדקאים. פה לא מדובר רק בטרדות כגון עקיצות וגירודים אלא גם בסכנה בריאותית - הדברה ברעננה.

 

העברת מחלות מפרעושים וקרציות

פרעושים וקרציות הם טפילים מחוללי מחלות- למשל, קדחת הבהרות. מומלץ לבצע הדברת פרעושים וקרציות כשרואים על בעלי החיים טפילים, ובמקביל לטפל בחיות המחמד שלכם אחת לכמה חודשים. העונה "הבוערת" של פרעושים וקרציות מתחילה כמובן בסוף האביב ותחילת הקיץ ונמשכת עד לתחילת הסתיו. בחודשים אלה יש להקפיד עשרת מונים על הדברת פרעושים וקרציות בבית, בגינה וגם הדברה בטוחה וישירה של חיות המחמד שלכם באמצעות תכשירים המיודעים לכך הנמכרים בחניות לחיות מחמד או אצל וטרינרים: קולרים נגד קרציות, שמפו נגד פרעושים וקרציות, אמפולות, תרסיסים או אבקות.

 

סימני הכיר של פרעושים

פרעושים- חרקים זעירים אלה מסוגלים לנתר עד לגובה של מטר. היינו פי כמה וכמה מכפי גודלם. כלבים, חתולים ובני אדם הם על תקן פונדקאים עבורם, היינו, הם ניזונים מדמם של חיות המחמד שלכם ומהדם שלכם ושל בני המשפחה שלכם ובתמורה הם מעניקים לכם עקיצות וגירודים. זה המקום לציין כי אלה מכם שרגישים לפרעושים , שלא לדבר על אלרגיה (והדבר נכון הן לבני האדם והן לחיות המחמד) עלולים למצוא את עצמם מגרדים עד זוב דם וסובלים מאדמומיות, נפיחות ופצעים פתוחים שיכולים להזדהם.

 

הדברת קרציות ופרעושים - למה לצפות?

 

הדברת קרציות ופרעושים נועדה למנוע את כל תופעות הלוואי האלה ולהעניק לכם ולחיות המחמד שלכם איכות חיים. פרעושים לא "נעלמים " מעצמם ממש כשם שכינים על ראשם של ילדכם לא יסולקו משם ללא טיפול אקטיבי מצידכם. אל תחכו למצב של "מכת פרעושים" אם אתן יכולים למנוע זאת בעוד מועד. הדברת פרעושים על בסיס קבוע והבית שלכם נקי מטפילים.

 

הדברת פשפשים
יש לכם פרפרים או חרקים מוזרים במטבח? יש פיתרון פשו...

Related Posts