הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברה בפרדס חנה כרכור | מדביר מומלץ בפרד חנה כרכור חדרה והסביבה

הדברה בחדרה

הדברה בפרדס חנה - הדברת תיקנים בבית.

תיקנים הם החרקים הפחות "מועדפים" על ידינו, בפרט בגלל המראה שלהם. חלק מכם פשוט נגעלים מהם. היתר? מבועתים! מי מאיתנו לא היה בסיטואציה בה היתקלות בלתי צפויה בתיקנים הביאה לכדי צרחות היסטריות ומנוסה מהמקום? בין אם אנו אלה שהגיבו באופן זה ובין אם רק צפינו בו (מופתעים לא פחות...) מהצד... הרעיון הוא פשוט מאוד: חיים בכפיפה אחת עם תיקנים אינה מקובלת עלינו ורובינו לא מוכנים "להסתגל" למצב זה, לא בבית ולא במקום העבודה. מדביר בחדרה מכיר את התופעה הזו היטב, וממליץ: לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, הקפידו לבצע הדברה בחדרה אחת לשנה על מנת לשדרג את איכות החיים שלכם ולמזער משמעותית היתקלות בתיקנים משוטטים. זה המקום לציין כי בשעה שהדברת תיקנים על בסיס קבוע דורשת התערבות מקצועית אחת לשנה (בדרך כלל), הרי שכאשר מדובר בביצוע הדברת תיקנים בחדרה בעסקי מזון (מסעדות, מאפיות, בתי קפה ומטבחים של בתי מלון, בתי חולים וכדומה) לרוב נדרשת תדירות גבוהה יותר התערבותו של מדביר מאזור פרדס חנה ,כרכור וחדרה. התערבות מקצועית זו יכולה להידרש אחת לשלושה חודשים ואף אחת לחודש. הדברת תיקנים שלא בעסקי המזון נדרשת לרוב בעונת האביב- תחילת הקיץ. בתקופה זו "מתעוררים" התיקנים. התיקן פעיל בעיקר בלילה- זו הסיבה שאנו נוטים להיתקל בו, לרוע מזלנו,  בעיקר בחשכה ופחות במהלך היום. התיקנים מקננים בסדקים שבקירות, ובכל מיני נקבים וכוכים בבית ובחצר. למותר לציין כי המקום החביב עליהם הוא הביוב- וזה הסיבה, שגם אם אינכם חוששים או פוחדים מתיקנים, הדברה בחדרה נדרשת ולו בגלל המוטיב הבריאותי: תיקן שחי בביוב, פולש לביתכם, מתהלך בחדרים, במטבח, על קערת הפירות שלכם...אתם לא צריכים הרבה ידע כדי לדמיין מה הוא "סוחב" איתו ומה הוא מותיר אצלכם בבית או במשרד. זהו בפירוש מפגע תברואתי! מה מושך תיקנים לסביבת בני אדם? בתים, דירות, משרדים וכמובן מטבחים ציבוריים ומאפיות מהווים עבורו חממה של ממש. אנו, בני האדם, מספקים לתיקנים מים, מזון ומחסה. מה צריך תיקן יותר מזה? מדביר בחדרה מבצע לא מעט הדברות תיקנים בדיוק מהסיבה הזו. תארו לעצמכם מה חווה תיקן במטבח ציבורי או במאפיה...כל זמן שלא מתבצעת הדברה בחדרה- אין לו כל סיבה לעזוב ולהתיק את מקו מגוריו למקום אחר. על המדביר להכיר היטב את התיקן ואת אורחות חייו על מנת לבצע הדברה איכותית ומקצועית.

חומרי ההדברה נבחרים בהתאם למקום בו יש לבצע הדברה- בית/ משרד/ מטבח ציבורי. במקרה של בית / דירה - מה גילאי הדיירים? האם הם מגדלים חיות מחמד? איזה?חשוב מאוד להיצמד להנחיות הניתנות ע"י המדביר גם לפני ההדברה (להכין את הבית להדברה) וגם אחריה על מנת ליהנות מתוצאות משביעות רצון לאורך זמן. 

מוזמנים להכנס לקרוא המלצות וחוות דעת

המדביר המומלץ בנתניה | מדביר פרעושים
מדביר בכוכב יאיר | מדביר בצור יגאל

Related Posts