הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

ניתקלתם בחולדה או עכבר ? מדביר ולוכד באזור השרון נתניה והסביבה

הדברת חולדות בנתניה

 ​במאמר זה נסביר איך ללכוד עכבר בבית, במידה והלכידה לא צלחה נמליץ להזמין שרות הדברה ולכידה, במאמר מפורט איך מתבצעת ההדברה ללא חשש לפגיעה בבעלי חיים ובני אדם. בכל מקרה מומלץ להתקשר ולהתייעץ ונשמח לענות על שאלות, זמינים גם בוואצאפ.

​איך לוכדים עכבר?

 רבים מנסים ללכוד עכברים לבד ע"י מלכודות, דבר מבורך כאשר מצליחים, ישנם כאלו שמנסים אפילו להניח רעלים לבד, אך כאשר אין הצלחה בלכידה או בניסיון הרעלה עולה הצורך להשתמש בחומרים מסוכנים יותר ע"י המדביר המקצועי, יש להימנע ככל האפשר בניסיונות לא מוצלחים אלו, החומרים התקניים מכילים חומרים מרים אשר ילדים או חתולים וכלבים ידחו אותם. בכל מקרה מדביר מנוסה ידע להניח את המלכודות והרעלים בצורה בטוחה ולהגדיל את הסיכוי ללכידה והרעלה של כל אוכלוסיית המכרסמים הקיימת באזור. למידע נוסף על הדברת עכברים וחולדות - הרעלות

איך תופסים עכבר?

לכידת עכברים בבית
מלכודות רשת, מלכודת דבק, מלכודת קפיץ אלו חלק מהדרכים שאפשר להתמודד איתם לבד, חולדות ועכברים חיים בקהילה, לפעמים יש חולדה אחת שנכנסה הביתה וזה מעיד על בעיה גדולה יותר בסביבה החיצונית ואז אנו יש צורך להשתמש ברעלים אשר יכולים לטפל באוכלוסיה שלמה, המורכבות היא איך עושים את זה בלי לפגוע בבעלי חיים אחרים, כלבים או חתולים ואפילו ציפורים, חוסר מקצועיות יכול אף להוביל לפגיע בילדים קטנים.זאת הסיבה מדוע האדם ביית את החתול, שהיה לוכד עכברים טבעי. בהמשך גם פותחו מספר זנים של כלבים ששימשו בעיקר לצורך לכידת עכברים אבל גם הדברת חולדות אולם במקומות שיש שפע של מזון היחסים בינהם מתנהלים בשלום, החתולים לא לוכדים עכברים ובטח גם לא חולדות, המכרסמים נעים במחילות באדמה ויוצאים החוצה כדי לחפש מקורות מזון, המרחק של המחילה ממקורות המזון הינו מטרים בודדים. 
אנו ממליצים להזמין לוכד עכברים מקצועי מדביר מקצועי עם ניסיון בהדברת חולדות יודע להתריע על בעיות בעודן מינוריות, יעוץ על שינוי הרגלי חיים, להמליץ על שינויים במבנה להורדת יכולת הסביבה להכיל כמות גדולה של מכרסמים ולהפחית את השימוש ברעלים למינימום לטווחי זמן ארוכים. 
לכידת חולדות הינה מוגבלת, מספר ולדות בהריון אחד 6-16 תלוי במחסה ובשפע המזון, בגרות מינית 8-10 שבועות, זאת אומרת שישנה אפשרות אחרי חודשיים בלבד שחולדה תמליט עשרות חולדות, לכידת מכרסמים אפשרית יותר לחולדות או לעכברים הצעירים, הבוגרים קשים יותר ללכידה, בלכידת חולדות אפשרי לתפוס מספר מצומצם של מכרסמים, היתרון הגדול של הדברה שהיא מדבירה את האוכלוסייה הקיימת. 

אנו מעניקים שרותי הדברה בכל אזור השרון - נתניה והסביבה

איך מדבירים חולדות?

יכולת הלמידה מסכנות בדרך עוברת בהורשה וגם עוברת בקהילת המכרסמים, לכן מדביר מקצועי יש לו קשת רחבה של אמצעים ללכידה והרעלה של המכרסמים עד פתרון הבעיה, ההדברה מכרסמים יכולה להיות מסוכנת כאשר הלקוח ניסה כבר הרבה מאוד דרכים ללכוד או במקרה שאדם ללא רישיון השתמש ברעלים שמאושרים לשימוש חקלאי בלבד ולא לשימוש תברואי נגד חולדות. החומרים שמאושרים לשימוש אינם גורמים להרעלה מידית והם בתוספת של חומרים מרים כל זאת למען הבטיחות של בני הבית וחיות המחמד.לכידת עכברים או הדברת חולדות צריכה להיעשות בידי לוכד עכברים מקצועי ובעל רישיון במיוחד כאשר ישנם ילדים ובעלי חיים בבית. יותר מדי ניסיונות פרטיים לא מקצועיים יכולים להקשות בהמשך על פעולת הדברה באופן שיהיה צורך להרכיב מזון מורעל ללא אמצעי זהירות הקיימים בתכשירים התקניים ואף להוות סכנה לילדים ולבעלי חיים אחרים כל זאת עקב יכולת המכרסמים להעביר מידע על הימצאות סכנות. 

מחיר להדברת מכרסמים | כמה עולה ללכוד עכבר? | כמה עולה הדברת חולדות?

הדברת מכרסמים : 350 – 450 ש"ח מלכודת : 10-25 ש"ח תחנת האכלה למכרסמים :50 ש"ח איסוף פגר – 200 ש"ח 

קישור לעמוד היתר הדברה ע"י המשרד להגנת הסביבה של וייס הדברה  

האם מותר לבצע הדברה בזמן הריון?
הדברה בהוד השרון | מדביר בהוד השרון

Related Posts