הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

הדברה בנתניה | לוכד עכברים

לוכד עכברים בנתניה

 חברת וייס מספקת שרותי הדברה ולכידה בנתניה והסביבה.

הדברה בנתניה היא תחום רחב הדורש ניסיון וידע מגוון באזור השרון. אנו מתמודדים עם מגוון רחב של מזיקים, כולל ג'וקים, נמלים, פרעושים, פשפשים, מכרסמים, ועוד רבים אחרים.

ניתן לברר פרטים נוספים על איך להתמודד עם מזיקים אלה באתר האינטרנט שלנו "סוגים של מזיקים," ובנוסף באזורי הפעילות שלנו  אנו יכולים להשתמש בשיטות הכוללות שינוי פיזי בסביבה כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

עם זאת, כאשר אנו משתמשים בחומרי הדברה, אנו בוחרים בחומרים בעלי רעילות נמוכה הזמנים בתחום ההדברה והחומר מותאם במיוחד עבור הלקוח, משפחתו .

אנו מספקים שירות איכותי לתושבי נתניה יותר משלושה עשורים.  מתמחים בהדברה למגזר הפרטי, בעלי עסקים, מסעדות, משרדים, גני ארועים ובתי מלון. אנו בעלי כל האישורים והרשיונות בתחום ההדברה. בין אם מדובר בדירה פרטית שלכם, בין אם מדובר בחצר ובין אם מדובר ברשות המקומית, מומלץ לבצע הדברה בנתניה באופן שוטף כפעולת מנע ולא לחכות "לרגע האחרון" בו אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם "מבול" של חרקים / מכרסמים וכדומה.

מובן שלא תמיד ניתן לבצע פעולות מנע- כמו למשל במקרה של טיפול ביונים, אולם במקרים של הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים ברחבי העיר נתניה- ניתן ומומלץ לבצע הדברת מכרסמים באופן שוטף ולאפשר לתושבי העיר לחיות אם לא בעיר נקייה ממכרסמים אז לפחות בעיר בה החולדות והעכברים אינם מהווים פגיעה באיכות החיים ואינם מגדר מגפה.

במקרים של הדברה בנתניה בבתים או בדירות מגורים בהחלט רצוי לנקוט בפעולת מנע ושימור. אין צורך "לחכות לג'וק הראשון" או להיקלע להתקפת תיקנים: הדברה אחת לשנה לקראת הקיץ על בסיס קבוע תאפשר לכם לעבור את הקיץ ללא התמודדות עם חרקים אלו. בתים ודירות שמתוחזקים באופן כזה בצורה שוטפת, לא רק שמעניקים לדיירי הבית שקט נפשי ואיכות חיים, אלא שגם במקרים בהם נקלע לדירתם "גוק תועה" הוא בדרך כלל לא מאריך ימים גם בלי שתרוצו אחריו...    

מה ההבדל בין פשפש לבין פרעוש?
עכבישים בבית, מה עושים ?

Related Posts