הדברה בקסריה

מדביר בקסריה - הדברת נמלים איכותית, מקצועית, המעניקה לכם חודשי קיץ ללא נמלים בבית או בחצר.

 נמלים הן מטרד רציני גם למי שגר בבית קרקע וגם למי שגר בדירה. אמנם נכון הוא כי לרוב בעלי הבתים הפרטיים סובלים יותר מטרדה זו, אולם אין זו נחלתם הבלעדית. הדברה בקסריה - הדברת נמלים מקצועית ע"י מדביר מוסמך מחסלת את בעיית הנמלים בצורה עמוקה ויסודית, היינו, איתור הקן ע"י המדביר, ריסוס באזורי המחיה שלהם (סדקים, חריצים וכדומה) תוך שימוש בחומרי הדברה איכותיים ובמינון הנדרש. אם זה נשמע לכן פשוט, זה המקום לציין כי הדברת נמלים בקסריה היא הרבה יותר משימוש ב"פליט"- תרסיס קוטל חרקים שניתן לרכוש באופן עצמאי ולטפל בבעיה בצורה נקודתית בלבד.

מדביר בקסריה הוא מדביר הבקי בחומרי ההדברה העומדים לרשותו, לרבות עדכונים שוטפים בענף זה והיצמדות לתקן המחמיר של משרד הבריאות. מדביר מקצועי משתמש אך ורק בחומרי הדברה המאושרים ע"י משרד הבריאות, על אף שלא פעם גם חומרי הדברה שהוצאו מכלל שימוש עדיין ממשיכים להימכר ללא כל פיקוח או בקרה. הדברה בקסריה – הדברה מקצועית - פירושה מדביר מוסמך ובעל רישיון הדברה!

בישראל חיים כ 150 זנים של נמלים. אנו מכירי את הנמלים הקטנטנות או הבשרניות שמשוטטות בבית (בעיקר במטבח, על השיש או בכלי הסוכר) או בחצר. נמלים חיות בקהילה שמתקיימת על בסיס הירארכי בו כל אחת יודעת את מקומה ואת תפקידה. על הקן מנצחת כמובן, המלכה- מטילת הביצים. מדביר בקסריה שמתמודד עם הדברת נמלים חייב לאתר את מקור הנמלים. הוא חייב לאתר את הקן ולדעת כיצד להשמיד אותו בצורה יעילה, שאם לא כן הקן ישקם את עצמו והבעיה תחזור על עצמה מאותו קן בדיוק. אנכם מעוניינים בפתרון זמני בלבד, נכון? לרוב הנמלים מקננות בחצר אולם הן בהחלט יכולות לקנן מתחת למרצפות, בסדקי הקירות וכדומה. כל מקרה נבחן לגופו של עניין. יש לאטום את הסדקים ואת החריצים. צפייה בשיירת נמלים יכולה להעיד לחות על דבר אחד- היכן המזון והיכן הקן, ועל מסלול זה הן צועדות. הדברת נמלים בקסריה מומלצת להיעשות על בסיס שגרתי אחת לשנה, עם בוא האביב או בתחילת הקיץ. אין כל צורך לחכות ל"מכת נמלים" אם אפשר למנוע אותה מראש. בית ללא נמלים במשבח או בחדרי הבית מעניק לנו איכות חיים ומעניק לנו ראש שקט למשך חודשי הקיץ. טרם ביצוע ההדברה חשוב ליידע את המדביר בנוגע לדיירי הבית: כמה אנשים גרים בבית? מה גילם? האם ישנם חיות מחמד? בהתאם לאינפורמציה הזו כך יודע המדביר באלו חומרי הדברה להשתמש בצורה בטיחות ויעילה, מבלי חלילה לסכן את בריאותם של דיירי הבית ושל חיות המחמד. למותר לציין כי כאשר גרים בבית קשישים ו/או תינוקות- ההנחיות מחמירות יותר, ובצדק. אולם אין בכך בשביל להפחית ביעילות תוצאות ההדברה עצמה.