הדברה בכפר סבא

 

הדברה בכפר סבא - להזמין מדביר עם ניסיון

הדברה בכפר סבא הינה תחום רחב הדורש ניסיון וידע במגוון רחב של מזיקים הנמצאים באזור השרון. באתר שלנו תוכלו למצוא מידע שימושי על מזיקים ואופן הדברתם. הכרת המזיק וידע על אורך חייו מאפשר לנו להשתמש במינימום חומרי הדברה כדי לפתור בעיות מזיקים ולפעמים ללא חומרים כימים כלל, אנו מעניקים שרות יעוץ טלפוני וזיהוי חרקים מזיקים.

למה חשוב לבצע הדברה בכפר-סבא ?

הדברה בכפר-סבא חשובה כי סביבת המגורים של בני אדם יוצרת אין ספור אפשרויות תזונה לבעלי חיים רבים. ובכל מקום שיחיו בו בני אדם יהיו גם בעלי חיים נספחים, חלקם מזיקים חלקם לא, חלקם אפילו מביאים תועלת. הבעיה מתחילה באותם בעלי גורמים שגורמים נזקים לבני-האדם או רכושם.

איך עובד מדביר בכפר סבא ?

לנגד עיננו אנו מקפידים על בטיחות כלומר: מילוי טופס ביצוע פעולת הדברה אשר נשאר אצל הלקוח למעקב ובוא רשום את שם חומר ההדברה, מינונים , צורת היישום, הוראות בטיחות לבני הבית ובעלי החיים לפני ההדברה ואחריה. כל החומרים מאושרים לסביבה הביתית ע"י המשרד להגנת הסביבה .

בהתאם למזיקים, והנסיבות, אנו יכולים להשתמש בשיטות הכוללות שינוי פיזי של הסביבה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. עם זאת, כאשר אנו עושים שימוש בחומרי הדברה, אנו בוחרים חומרים ופיתיונות עם הרעילות הנמוכה ביותר הזמינים היום בתחום ההדברה המותאמים במיוחד עבור הלקוח ,בני ביתו וסביבת המגורים באזור כפר סבא.

הדברה לעסקים בכפר-סבא

אנו מעניקים שירות איכותי להדברת חרקים לתושבי כפר סבא כבר יותר משלושה עשורים. אנו נגיע לבדוק את האזור המסחרי שלך, לייעץ לגבי טיפולים יעילים ולבסוף נוכל לבצע את העבודה הנכונה לפי בקשתך. במקרה הצורך, נוכל גם להגדיר לוח זמנים לתחזוקה בכדי למנוע באופן יזום חזרה של בעיות מזיקים בכלל.

בין אם הלקוח במגזר הפרטי או ציבורי או בעסקי המזון בכפר סבא, צריך שותפות עם חברת הדברה אמינה ומוכחת.

כל הטיפולים שלנו מתמקדים במקומות שבהם המזיקים מתרבים, מסתתרים או באזור האכילה שלהם. בחלק מהמקרים לא ניתן לחזות את הבעיה בביקור ראשון - ולכן אנו צריכים לעבוד יחד מול הלקוח עד שהבעיה נפתרת לשביעות רצונו. אנו מעניקים יומן ביצוע פעולות הדברה קבוע למגזר העסקי, ע"פ הדרישות של משרד הבריאות.